Current ISSUE Nr. 57 (4) 2019

CUPRINS/CONTENT

Losîi Elena

Crâșmaru Ana

Maria

Violența domestică. Încadrare teoretică și experimentală

Domestic violence. Theoretical land experimental approach

3
Plâmădeală Victoria

Stratan Valentina

Antrenarea și învățarea comportamentului asertiv la asistenții sociali

Training and learning of assertive behaviour to social assistants

 

20

Racu Iulia Studiul anxietății la școlarii mici

The study of anxiety in small schoolchildren

 

28

Gruiță Maria Elena

Vărlan Maria

Problematica adicției de substanțe la deținuții din penitenciare

The problem of addiction of substances in prisoners

 

42

Racu Igor

Lungu Violeta

Evaluarea credințelor metacognitive despre îngrijorare

Assessment of metacognitive beliefs about concern

52
 Vasiliu Dan

Adăscălița Viorica

 

 

Influența factorilor de personalitate din teoria social-cognitivă

asupra performanței academice a studenților

The influence of personality factors from social-cognitive theory

on students’ academic performance

 

 

61

Furdui Emilia Asigurarea stării de bine la copii cu cerințe educative speciale

prin dezvoltarea creativității

Ensuring the well-being in children with special education needs through creativity development

 

79

Curilov Svetlana

Lapoșina Emilia

Dificultăți de adaptare și integrare școlară a copiilor cu dizabilități în medii comune de învățare

Difficulties of adaptation and school integration of children with disabilities in common learning environments

 

86

Parvan Irina

 

 

 

 

Racu Igor

Lungu Violeta

 

Взаимосвязь ролевых функций и психологических проекций развития отношений супругов в контексте их влияния на формирование «сценариев» брака

Relationship between role functions and psychological projections of spouses relations development in the context of their influence on marriage «scenarios» formation

Interdependența funcțiilor de rol și proiecțiile psihologice ale dezvoltării relațiilor dintre parteneri in contextul influenței acestora asupra formării „de scenarii” în cuplu.

 

Creșterea nivelului de autonomie personală a adulților emergenți prin intervenții psihologice de grup

Personal autonomy level increase of emerging adults through group psychological interventions

 

 

98

 

 

 

 

 

 

 

 

 

105

Мулько Юлия

Раку Жанна

Становление элементов целенаправленности ребенка в дошкольном возрасте

The developing of goal orientation components at preschoolers

Dezvoltarea componentelor orientării spre scop la preșcolari

 
Autorii noștri   127