CUPRINS/CONTENT
Şleahtiţchi Mihai | Era reprezentarilor sociale
The era of social representations |
3 |
Нестеренко В. В
Листопад А. А Мардарова И.К |
Организация проектной деятельности студентов с использованием коучингового подхода
Students’ project activity organization with the use of coaching approach Organizarea activității de proiectare a studenților prin folosirea abordării coaching |
33 |
Petrov Elena | Formarea continuă în domeniul educației incluzive în viziunea cadrelor didactice: opinii și atitudini
Continuous training in inclusive education – teachers vision: opinions and attitudes |
45 |
Racu Igor
Boiangiu Carmen |
Dezvoltarea intereselor ocupaționale la vârsta adolescentă
Developing vocational interests in adolescents |
61 |
Popovici Doru Vlad
Diaconescu Liliana Veronica |
Educaţia incluzivă a tinerilor cu dizabilităţi în învăţământul superior
Inclusive education of young people with disabilities in higher education |
80 |
Раку Жанна | Взаимосвязь самооценки и чувства одиночества в подростковом возрасте
Interrelation between self-esteem and loneliness in preadolescents Relația dintre autoapreciere și sentimentul singurătății la preadolescenţi |
87 |
Ciobanu Elvira
Jelescu Petru |
Problema formării intereselor electorale la adolescenți
The problem of electoral interests formation in adolescents |
97 |
Тубычко Ю.А. | Пропедевтика дисграфии у детей старшего дошкольного возраста со стёртой формой дизартрии
Propedeutica disgrafiei la copiii de vârstă preșcolară mare cu o formă ștearsă a disartriei The propaedeutics of disgraphia of preschool age children with the abraded form of dysarthria |
104 |
Olărescu Valentina
Ponomari Dorina |
Anxietatea la preșcolarii cu tulburări de limbaj
Anxiety in preschoolers with language disorders |
114 |
Gavriliţă Lucia | Procesul de reglare emoţională: precizări conceptuale
The emotional adjustment process: conceptual precision |
125 |
Moraru Rodica | Caracteristici ale afectivității la elevii cu dizabilitate mintală
Characteristics of the affectivity of mental disability students |
136 |
Autorii noștri | 145 |