CUPRINS/CONTENT
Popovici Doru Vlad
Agheană Viorel |
Trăsături ale tipologiilor psihologice și somatice în relație cu activismul seniorilor din societatea contemporană
Features of psychological and somatic typologies in relation to the activism of seniors in contemporary society |
3 |
Листопад А. А. | Гуманизация образования: проблемы и перспективы
Humanization of education: problems and perspective Umanizarea educației: probleme și perspective |
13 |
Racu Igor
Cazan Laura |
Dezvoltarea personalității școlarului mic educat în diferite medii sociale de viață
Personality development of primary school children from different social environments |
25 |
Мардарова И.К | Подготовка будущих воспитателей к использованию инноваций в дошкольном образовании
Future kindergarten teacher training of using innovative pedagogical technologies at pre-school educational institution Pregătirea viitorilor pedagogi pentru utilizarea inovării în educația preșcolară |
41 |
Шевченко Р. П. | Эмоциональное дистанцирование у студентов специальностей морского и речного транспорта
Emotional distancing among students of sea and river transport specialties Distanțarea emoțională a studenților specialităților transportului maritim și fluvial |
52 |
Раку Жанна | Особенности тревожности и настроения у табачных аддиктов в ранней зрелости
Anxiety and disposition in young adults with tobaco addiction Anxietatea și dispoziția la adulții tineri cu dependență de tutun |
60 |
Pîslari Stela
Babici Rodica |
Dependența de internet la preadolescenți
Internet addiction in preadolescents |
68 |
Pîslari Stela
Racu Igor |
Dezvoltarea empatiei la preadolescenți
The development of emphaty in preadolescents |
80 |
Колесник А.Г. | Личностно-ориентированное управление учебно-воспитательным процессом в высшей школе
Personality-oriented management of educational process in higher education institutions Managementul procesului educațional centrat pe student în instituțiile de învățământ superior |
101 |
Княжева И. А. | Реализация идей личностно ориентированной образовательной парадигмы в подготовке будущих воспитателей учреждений дошкольного образования
The implementation of the ideas of personality oriented educational paradigm in the training of future educators of pre-school education institutions Implementarea ideilor ce țin de paradigma instruirii centrate pe persoana în procesul formării cadrelor didactice pentru instituțiile preșcolare |
108 |
Акчиу В. С.
Раку Ж.П. |
Психолого-педагогические аспекты и дидактический потенциал хореографии в развитии координационных двигательных способностей младших школьников
Psychopedagogical aspects and choreography didactical potential in coordination motor abilities development in primary school children Aspecte psihopedagogice și potențialul didactic al coreografiei în dezvoltarea abilitaților motrice la școlarii mici |
115 |
Ciobanu A.
Bărbuceanu Iuliana |
Specificul afectivităţii la copiii cu tulburări de limbaj
The specificity of affectivity in children with language disorders |
121 |
Bîtca Lucia | Rolul trainingului psihologic în dezvoltarea abilităților de comunicare nonverbală și management ai impresiei a poliţiştilor
The role of psychological training of nonverbal communication skills and impression management development of policemen |
129 |
Autorii noștri | 140 |