CUPRINS/CONTENT
Losîi Elena
Crâșmaru Ana Maria |
Violența domestică. Încadrare teoretică și experimentală
Domestic violence. Theoretical land experimental approach |
3 |
Plâmădeală Victoria
Stratan Valentina |
Antrenarea și învățarea comportamentului asertiv la asistenții sociali
Training and learning of assertive behaviour to social assistants |
20 |
Racu Iulia | Studiul anxietății la școlarii mici
The study of anxiety in small schoolchildren |
28 |
Gruiță Maria Elena
Vărlan Maria |
Problematica adicției de substanțe la deținuții din penitenciare
The problem of addiction of substances in prisoners |
42 |
Racu Igor
Lungu Violeta |
Evaluarea credințelor metacognitive despre îngrijorare
Assessment of metacognitive beliefs about concern |
52 |
Vasiliu Dan
Adăscălița Viorica
|
Influența factorilor de personalitate din teoria social-cognitivă
asupra performanței academice a studenților The influence of personality factors from social-cognitive theory on students’ academic performance |
61 |
Furdui Emilia | Asigurarea stării de bine la copii cu cerințe educative speciale
prin dezvoltarea creativității Ensuring the well-being in children with special education needs through creativity development |
79 |
Curilov Svetlana
Lapoșina Emilia |
Dificultăți de adaptare și integrare școlară a copiilor cu dizabilități în medii comune de învățare
Difficulties of adaptation and school integration of children with disabilities in common learning environments |
86 |
Parvan Irina
Racu Igor Lungu Violeta
|
Взаимосвязь ролевых функций и психологических проекций развития отношений супругов в контексте их влияния на формирование «сценариев» брака
Relationship between role functions and psychological projections of spouses relations development in the context of their influence on marriage «scenarios» formation Interdependența funcțiilor de rol și proiecțiile psihologice ale dezvoltării relațiilor dintre parteneri in contextul influenței acestora asupra formării „de scenarii” în cuplu.
Creșterea nivelului de autonomie personală a adulților emergenți prin intervenții psihologice de grup Personal autonomy level increase of emerging adults through group psychological interventions
|
98
105 |
Мулько Юлия
Раку Жанна |
Становление элементов целенаправленности ребенка в дошкольном возрасте
The developing of goal orientation components at preschoolers Dezvoltarea componentelor orientării spre scop la preșcolari |
|
Autorii noștri | 127 |