Journal of Psychology. Special Pedagogy. Social Work no. 4 (61) 2020 | ||
CONTENT | ||
Losîi Elena | Formele de manifestare a agresivității la preadolescenții din mediul urban și rural The types of agressivness at preadolescents from urban and rural environment https://doi.org/10.46728/jpspsw.2020.v61.i4.p3-14 |
3 |
Листопад А. А., Листопад Н. Л. |
Формирование медиаграмотности будущих воспитателей дошкольных образовательных учреждений Development of media literacy among future pre-school teachers Formarea competențelor mediaticealf la viitorii educatori din instituții educaționale preșcolare https://doi.org/10.46728/jpspsw.2020.v61.i4.p15-28 |
15 |
Мардарова И.К. | Учебно-исследовательская деятельность студентов в процессе изучения дисциплины «История дошкольной педагогики» Research and learning activity of students as part of study of the academic discipline “History of preschool education” Activitatea instructivă și de cercetare a studenților în cadrul studierii cursului “Istoria pedagogiei preșcolare”https://doi.org/10.46728/jpspsw.2020.v61.i4.p29-37 |
29 |
Racu Iulia | Anxietatea în preadolescență: caracteristici și mecanisme explicative Anxiety in preadolescence: characteristics and explicative mechanismhttps://doi.org/10.46728/jpspsw.2020.v61.i4.p38-44 |
38 |
Княжева И. А. | Методика построения прогноза формирования методической компетентности будущих учителей гуманитарных дисциплин The method of constructing a forecast for the formation of methodical competence of future teachers of humanitarian disciplines Metode de construire a predicției în formarea competenței metodice la viitorii profesori de discipline umanisticehttps://doi.org/10.46728/jpspsw.2020.v61.i4.p45-52 |
45 |
Furdui Emilia, Grosu Rodica |
Focus pe relaționarea elevilor in sistemul educațional general din perspectiva abordărilor societale Focus on the relationship of students in the general educational system from the perspective of societal approacheshttps://doi.org/10.46728/jpspsw.2020.v61.i4.p53-59 |
53 |
Просенюк А. И. | Подготовка будущих воспитателей детей дошкольного возраста к организации образовательного процесса в условиях высшей школы Preparation of future preschool teachers for the organization of the educational process in a higher educational institution Pregătirea viitorilor educatori ai copiilor de vârstă preșcolară în vederea organizării procesului instructiv în instituțiile superioare de învățământhttps://doi.org/10.46728/jpspsw.2020.v61.i4.p60-66 |
60 |
Babchuk O. G., Bykova S. V |
Peculiarities of manifestation of personality of persons with high and low level of self-development Особенности проявления общительности лиц с высоким и низким уровнем саморазвития Particularitățile de manifestare a comunicabilității persoanelor cu nivel ridicat și scăzut de autodezvoltarehttps://doi.org/10.46728/jpspsw.2020.v61.i4.p67-75 |
67 |
Ciuntu Rita, Adăscăliță Viorica |
Școala viitorului sau, mai bine spus, standardele de calitate ale unei școli prietenoase copilului The school of the future or ,better said, stadards of quality of a friendly school for children https://doi.org/10.46728/jpspsw.2020.v61.i4.p76-82 |
76 |
Khrin Iryna | Psycholinguistic peculiarities of formation of foreign language communicative competence of students of non-linguistic specialties Particularitățile psiholingvistice de formare a competențelor comunicative în limba străină la studenții nonlingviștihttps://doi.org/10.46728/jpspsw.2020.v61.i4.p83-91 |
83 |
Racu Igor | Studiul violenței la vîrsta preadolescentă The study of violence in preadolescencehttps://doi.org/10.46728/jpspsw.2020.v61.i4.p92-107 |
92 |
Racu Jana | Особенности психологического благополучия и проявления неврозов у подростков The characteristics of psychological well-being and manifestation of neurosis in preadolescence Caracteristicile bunăstării psihologice și manifestările nevrozei la preadolescențihttps://doi.org/10.46728/jpspsw.2020.v61.i4.p108-116 |
108 |
Ghiță Maria Georgeta, Perjan Carolina |
Afectivitatea și importanța proceselor afective asociate conflictului în adolescență Affectivity and the importance of affective processes associated with adolescent conflict https://doi.org/10.46728/jpspsw.2020.v61.i4.p117-126 |
117 |
Racu Jana | Recenzie la monografia «Obiecte sensibile, reprezentări polemice și relații intergrupuri. Conceptualizări teoretic-metodologice și ilustrări empirice» (Chișinău, Primex-Com, 2018) elaborată de dna Natalia COJOCARU, dr. în psihologie, conferențiar universitar, Universitatea de Stat din Moldova | 127 |
Losîi Elena | Recenzie la monografia «Psihologia anxietății la copii și adolescenți», Chișinău: UPS “Ion Creangă”, 2020, 331 p., autor Racu Iulia Review to monograph «Psychology of anxiety in children and adolescents«, Chișinău: State Pedagogical University “Ion Creangă” from Chișinău, 2020, 331 p., author Racu Iuliahttps://doi.org/10.46728/jpspsw.2020.v61.i4.p129-130 |
129 |
Briceag Silvia | Un studiu psihosociologic fundamental: Mihai Șleahtițchi. Imaginabilis. O introducere în teoria reprezentărilor sociale. București: Editura RAO & Chișinău: Editura Știința, 2020. 640 p. A fundamental psychosociological study: Mihai Șleahtițchi. Imaginabilis. An introduction to the theory of social representations. București: Editura RAO&Chișinău: Editura Știința, 2020. 640 p. https://doi.org/10.46728/jpspsw.2020.v61.i4.p131-134 |
131 |
Autorii noștri | 135 |